loveoggy
16-10-15, 05:11 AM
I try add effect wing custom like wing 3 DK but not success . I used Main 1.04D. 12*512+36+1171 = 7351 .Hexadecimal: 1CB7 .
.cpp
void __declspec(naked) WingsOfStormEffect(){
_asm
{
MOV EAX, DWORD PTR SS:[EBP+0x0c]
MOV dwItem, EAX
CMP dwItem,ObjectId(12,36)
JE Return
CMP dwItem, ObjectId(12, 205)
JE Return
CMP dwItem, ObjectId(12, 180)
JE Return
Return:
MOV ECX,0x0060C153
JMP ECX
}
void WingsLevel3EffectsHook()
{
SetNop(0x0060C14C, 5);
WriteJmp(0x0060C14C, (DWORD)&WingsOfStormEffect);
.h
#ifndef NEMESIS_H#define NEMESIS_H
#include "Stdafx.h"
DWORD dwItem;
#define ItemArray 1171 //IS ITEMARRAY FOR MAIN 1.04d GMO
#define ItemId(x, y) ((x * 512) + y)
#define ObjectId(x, y) ((x * 512) + y + ItemArray)
void WingsLevel3EffectsHook();
#endi
....
<b><font color=red>[Chỉ có thành viên mới xem link được. <a href="register.php"> Nhấp đây để đăng ký thành viên......</a>]</font></b> ng
<b><font color=red>[Chỉ có thành viên mới xem link được. <a href="register.php"> Nhấp đây để đăng ký thành viên......</a>]</font></b> ng
.cpp
void __declspec(naked) WingsOfStormEffect(){
_asm
{
MOV EAX, DWORD PTR SS:[EBP+0x0c]
MOV dwItem, EAX
CMP dwItem,ObjectId(12,36)
JE Return
CMP dwItem, ObjectId(12, 205)
JE Return
CMP dwItem, ObjectId(12, 180)
JE Return
Return:
MOV ECX,0x0060C153
JMP ECX
}
void WingsLevel3EffectsHook()
{
SetNop(0x0060C14C, 5);
WriteJmp(0x0060C14C, (DWORD)&WingsOfStormEffect);
.h
#ifndef NEMESIS_H#define NEMESIS_H
#include "Stdafx.h"
DWORD dwItem;
#define ItemArray 1171 //IS ITEMARRAY FOR MAIN 1.04d GMO
#define ItemId(x, y) ((x * 512) + y)
#define ObjectId(x, y) ((x * 512) + y + ItemArray)
void WingsLevel3EffectsHook();
#endi
....
<b><font color=red>[Chỉ có thành viên mới xem link được. <a href="register.php"> Nhấp đây để đăng ký thành viên......</a>]</font></b> ng
<b><font color=red>[Chỉ có thành viên mới xem link được. <a href="register.php"> Nhấp đây để đăng ký thành viên......</a>]</font></b> ng